14 czerwca 2014

Bum, powrót do żywych

Cześć!
Przepraszam za moja nieobecność. Jak wiecie mamy koniec roku szkolnego, a co za tym idzie mnóstwo popraw, sprawdzianów i ogólny chaos. Większość spraw mam już teoretycznie pod kontrolą, więc powracam z kolejna dawką bzdurek.

Tym razem babeczki, kanapki<jakieś takie burgero-pochodne> i pierwsza próba osiągnięcia "kamiennego" efektu.



Zbliżają się wakacje, a więc będę miała więcej czasu wolnego i wreszcie się wyspię :DD
Przykro mi, że ten post wyszedł taki krótki, ale musiałam szybciutko pisać :/

Do jutra :3

5 komentarzy:

  1. Dlaczego taki krótki ? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. tyle czekałam :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne - Jula K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey! Quick question that's entirely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly?
    My web site looks weird when browsing from my
    apple iphone. I'm trying to find a template or plugin that might be able to
    fix this problem. If you have any recommendations, please share.
    Thank you!

    my homepage quest bars

    OdpowiedzUsuń
  5. I always emailed this website post page to all my associates, as if like to
    read it next my contacts will too.

    my blog: quest Bars

    OdpowiedzUsuń