22 marca 2015

Ważka

Paivaa!
Przywitanie po fińsku, jest moc :D
No i mamy niedzielę. Tydzień nam się kończy, a ja jeszcze nawet połowy(co tam połowy, nawet jednej czwartej) planów nie skończyłam. Niemniej jednak jestem dość zadowolona. Dawno tak się nie leniłam. Sprawiło mi to tyle przyjemności. Aż żal myśleć o poniedziałku. No i muszę powiedzieć, że wstawanie o jedenastej jest równie przyjemne co o czwartej trzydzieści. Może nawet lepsze, bo przesypiam więcej niż 5 godzin dziennie :D
No, a jak tam u Was? Jak spędzacie weekend? Bardziej pracowicie czy też leniuchujecie?


 O, proszę bardzo, dawno broszek nie robiłam to macie. Podobno jest elegancka. Może i tak, ale ja osobiście nie wyobrażam sobie jej w garniturze :D
Martwiłam się trochę o skrzydła, że się połamią. Na szczęście okazało się, że są wytrzymałe i prędzej ten owad odleci, niż je zgubi.





Ważeczkę zgłaszam do swojego pierwszego wyzwania u Modelina Moje Hobby. A nóż przyniesie mi szczęście :D



Kto widział zaćmienie słońca? I czy tylko ja myślałam, że to będzie bardziej spektakularne? Ahahha ;)

20 komentarzy:

  1. Ale super <3
    Oglądałam zaćmienie ;p

    http://tittavie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważka piękna,a zaćmienie słońca było piękne, ale wtedy, gdy oglądało się je przez taką specjalną szybkę lub po prostu przez maskę spawalniczą :DD
    Zapraszam do mnie: http://czternastkawkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ważka!
    Szczerze mówiąc, wyobrażałam sobie, że jak będzie to zaćmienie, to księżyc powoli zasłoni całe słońce, nastanie ciemność, która będzie trwała kilka godzin, będzie zimno, strasznie i wszyscy ludzie będą żyć w niepewności... ach te filmy science-fiction :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła... Dzięki za udział w konkursie! Pozdrofki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wazka ;) Zacmienie piekne, mam zdjecia u siebie :D
    selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jest naprawdę śliczna i bardzo estetycznie wykonana, zastanawiam się z czego zrobiłaś te skrzydła :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, ja niestety na weekend byłam zalatana więc sobie za bardzo nie odpoczęłam, ale co tam, przynajmniej było fajnie ;) niestety nie widziałam tego zaćmienia i szczerze powiem jakoś to nic nie zmieniło w moim życiu, jakoś nad tym nie ubolewam ^^ http://kuraibanii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważka jest taka... ♥ Brak mi słów, po prostu IDEALNA.
    Zaćmienie obejrzane. Ale tylko końcówka. Byłam na zawodach. Gdy wychodziliśmy z hali po przegranym meczu, trener dał nam zdjęcie RTG i przez nie oglądaliśmy. XD
    Potem podczepiły się jeszcze dwie inne drużyny. Pięknie było. Ale szkoda, że tak późno je oglądaliśmy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż.. Ja weekendy spędzam na prawdę leniwie hahaha i za nic w świecie nie potrafię tego zmienić


    Zapraszam do mnie na konkurs. Do wygrania "Zniszcz ten dziennik" - http://nicoole-blog.blogspot.com/2015/03/konkurs-do-wygrania-zniszcz-ten.html .
    A jeśli nie chcesz brać udział w konkursie to bardzo proszę o kliknięcie w linki pod tym postem - http://nicoole-blog.blogspot.com/2015/03/choies-wishlist-moj-ulubiony-sklep.html .
    Mogę odwdzięczyć się tym samym lub obserwacją i komentarzami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ważka! Bardzo pozytytwnie piszesz! :D
    http://magicloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysl:)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna broszka. :)
    Szczerze mówiąc to ja też myślałam, że to będzie jakieś spektakularne wydarzenie :D

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega realistyczna ważka! :)

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku zakochałam się w twoich postach ^^ tak cudnie i zabawnie piszesz. Broszka śliczna :3
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej jestem tu pierwszy raz , ale masz taki wyjątkowy sposób pisania, że zostanie na dłużej. przepiękna brożka sama ją robiłaś?
    jak-w-niebiosach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. You're so cool! I do not think I have read through anything like this before.
    So great to find somebody with a few genuine thoughts on this subject matter.
    Really.. thanks for starting this up. This website is something that's needed on the web, someone with a bit of originality!


    Also visit my page - quest bars

    OdpowiedzUsuń
  17. I blog quite often and I truly appreciate your information. Your article has truly peaked my interest.
    I'm going to take a note of your site and keep checking for new information about once a week.
    I opted in for your RSS feed as well.

    Review my weblog quest bars

    OdpowiedzUsuń