19 marca 2014

Tutorial i inne różności

Cześć!
Nie poprawiłam swojej częstotliwości pisania postów. Przepraszam za to bardzo mocno. Ostatnio moja szkoła razem z nauczycielami ostro przesadza i głównie przez to nie mam czas
u. Poprzedni tydzień i ten teraźniejszy jest cały w klasówkach i kartkówka. Wiem, że niby na tym polega szkoła. To przecież sprawdzenie naszych umiejętności. Tyle tylko, że nie ma sensu robić trzech takich sprawdzianów pod rząd. Chyba nawet wolę jak pytają. Wtedy chociaż masz szanse 50/50.
Do tego ta brzydka pogoda. Było już tak ładnie. Słonko świeciło, a teraz deszcz i plucha. Wszystkiego się odechciewa. Na szczęście wzięłam się trochę w garść, włączyłam świetną muzykę i od razu mi się polepszyło ;3

No nic. Nie będę Was już zanudzać pierdołami takimi jak moja szkoła i pogoda. Przynoszę tu do Was dziś tutorial. Tak, wreszcie kolejny

Potrzebne Nam będą:
  • Papier prezentowy;
  • Ramka na zdjęcie;
  • Nożyczki;
  • Marker do tablic;
  • Drukarka<opcjonalnie>.


  1. Drukujemy nazwy dni tygodnia i wycinamy je w paseczki<Jeśli chcesz napisać je sam/a pomiń ten i inne kroki dotyczące drukowania. Ja bardzo brzydko piszę dlatego właśnie zrobiłam to w ten sposób.>.
  2. Z papieru prezentowego wycinamy prostokąt o wymiarach Naszej ramki.
  3. Paseczki układamy w ramce<słowami do wnętrza>.
  4. Kładziemy na nie wcześniej wycięty prostokąt.
  5. "Zamykamy" ramkę.
  6. Nasz organizer czasu jest gotowy ^^.



Można na nim zapisywać co tylko się chce od klasówek przez spotkania ze znajomymi po wizyty u dentysty.

Jeżeli zetrzemy wszystko i wyjmiemy paseczki możemy wykorzystać go również jako listę to do.


Proste i szybkie wykonanie, łatwa organizacja czasu. Czegóż chcieć więcej. To dzięki niemu wreszcie pamiętam kiedy mam klasówkę z angielskiego, kiedy z geografii, a kiedy z chemii. Tak, bardzo przydatna rzecz. Mam nadzieję, że spodobał się Wam ten króciutki tutorial i chętnie spróbujecie sami.

A teraz modeliniaki bo przecież nie może być posta bez ich obecności ;3.

Bardzo stary króliczek. Myślę jednak, że dalej ma jakiś urok.
Ostatnio dużo mniej lepię. Chyba potrzebuję troszkę zmiany. Większość wolnego czasu poświęcam na czytanie książek, oglądanie filmów i "lepienie" z czegoś innego. Tego efekty zobaczycie już wkrótce.

A teraz pędzę uczyć się do jutrzejszego testu z języka angielskiego. 
Do przeczytania ;3.


2 komentarze:

  1. I will right away grasp your rss feed as I can not find your e-mail subscription hyperlink or newsletter service.
    Do you have any? Please let me know so that I may just subscribe.
    Thanks.

    Feel free to visit my weblog dating online [bestdatingsitesnow.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. This design is spectacular! You most certainly know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start
    my own blog (well, almost...HaHa!) Wonderful job. I really enjoyed what you had to say,
    and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    Feel free to visit my web-site: quest protein bars

    OdpowiedzUsuń