12 kwietnia 2014

Paprika

Hej!
To znowu ja i przynoszę kolejną recenzję. Tym razem jest to anime o tajemniczym tytule- Paprika. Po raz pierwszy od bardzo dawna nie popłakałam się na zakończeniu. Nie potrafię za to do końca zrozumieć sensu tego materiału. To znaczy wiem o co chodziło, czemu działo się tak a nie inaczej, ale to tak pokręcone anime, że mój mózg nie potrafi przyswoić wszystkich informacji. Uważam, że to kolejny film wart uwagi. Nie jest on co prawda prosty, ale jest wspaniały. Zupełnie inny niż te, które dotychczas oglądałam.

  • Tytuł: Paprika
  • Ocena: 10/10
  • Odczucia: Jeju, wszystko jest takie kolorowe. Nieobliczalne zwroty akcji. Wątki, które początkowo nie mają powiązania, okazują się później spójną całością. Dziwaczny i pokręcony klimat daje poczucie zupełnej inności filmu. Śliczne postacie. I muzyka. Kompletnie mnie zachwyciła. Soundtrack'i są świetnie dopasowane do tego anime. No, a tutaj przykład:
  • Fabuła: Przez grupę badaczy zostaje opracowana technologia dzięki, której ingerują i wchodzą w sen innych osób. Urządzenie na to pozwalające nazwano "DC mini". Wykorzystują je w nowej metodzie psychoterapii. Diagnozują i leczą podświadome lęki i myśli. Jedną z osób zajmujących się tą działalnością jest doktor Atsuko Chiba. Pojawia się ona w snach chorych jako swoje alter ego czyli Paprika. Akcja rozpoczyna się kiedy doktor Chiba pomaga detektywowi. Wracając do swojego laboratorium spotyka ona otyłego wynalazcę urządzenia i dowiaduje się, że trzy prototypowe egzemplarze zniknęły. Jak się okazuje złodziej może ingerować w umysły innych podsyłając im obrazy snów. Jego ofiarą pada doktor Schima. Atsuko za zadanie otrzymuje odnalezienie sprawcy i powstrzymanie go przed dalszym działaniem.
Myślę, że zachęciłam Was do poświęcenia trochę ponad godziny na obejrzenie tego cudownego materiału. 

Dziś trzy konkursowe prace.



Miało być więcej steampunk'a i mam tego pełną świadomość. Specjalizuję sie jednak w modelinowych wypiekach i po kilkunastu próbach ulepienia czegoś w tym właśnie stylu poddałam się. Żółwik zajął mi ogromna ilość czasu jednak myślę, że było to nowe i bardzo przyjemne doświadczenie. Tu rzucam link do mojego filmiku *Klik* i z ogromną dozą czułości proszę Was o dawanie łapek w gorę :3

A tak zupełnie z innej beczki jak pewnie zauważyliście zmienił się wygląd bloga. Wreszcie jestem z niego zadowolona ;D

Do kolejnego ^^

2 komentarze:

  1. Thank you diet plans for women to lose weight; http://dietplansforwomentoloseweightfast.com, sharing your thoughts.

    I really appreciate your efforts and I will be waiting for your next post
    thanks once again.

    OdpowiedzUsuń
  2. After I originally commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments
    are added- checkbox and now each time a comment is added
    I recieve four emails with the exact same comment.
    Is there an easy method you are able to remove me
    from that service? Appreciate it!

    Here is my blog post ... quest bars

    OdpowiedzUsuń