29 sierpnia 2014

Bez strun

Hej!
Ładna pogoda to ładne zdjęcia i przyjemne wyjścia do miasta. Wreszcie uzupełniłam swój piórnik. Te małe, różowe cudeńka są przeurocze ;3 Poza tym byłam u okulisty, oj nie ma to jak czytanie nieskładnych, małych literek. Okazało się, że mam słabsze lewe oczko i mam ograniczyć komputer, telefon i inne tego typu urządzenia. Dlatego dziś obiecałam sobie pójść spać o tej dwunastej, nie tak jak mi się zdarza o trzeciej czy nawet szóstej ;-; 
Pospieszny post po raz pierwszy, po raz drugi, po raz trzeci, opublikowane! ;D



Mam tu coś mało smacznego i wcale słodkiego. O to pierwsza i nie ostatnia bezstrunowa gitara w wykonaniu pierwszego w świecie kreatywnego owocu ;3




Odkryłam dziś nową miłość- Sprite. Tak jak za napojami gazowanymi nie przepadam tak ten uwielbiam i mogłabym go pić do wszystkiego.
Jutro pojawi się post szkolno-przygotowawczo-zakupowy bo jestem fanką kupowania wyposażenia szkolnego ;D Czy to nie dziwne- kupowanie przedmiotów do szkoły sprawia mi dużo przyjemności, a używanie ich już nie ;x
Dobranoc ^^

1 komentarz:

  1. It's an remarkable article in favor of all the internet visitors; they will take benefit
    from it I am sure.

    My homepage ... quest bars

    OdpowiedzUsuń