31 sierpnia 2014

Skrzydełka

Cześć!
Nie mogę się przyzwyczaić do myśli, że wakacje się kończą ;c Kompletnie też nie potrafię rozplanować sobie dnia dlatego tez pisze o takich godzinach. Nie mam pojęcia jak to będzie w ciągu roku szkolnego. Chyba będę musiała pisać jakiś konkretny plan. Co ja się martwię przecież mam jeszcze tak dużo czasu...całe dwa dni. W tym czasie chyba przyswoję myśl o szkole. Będę musiała >.<



Dziś mam dla Was delikatne, ale moim zdaniem urocze skrzydełka. Kojarzą mi się z takim małym aniołkiem, z aureolką i ogromnymi, niebieskimi oczami. Uwielbiam je, są przesłodkie ;3




Pamiętam o poście szkolnym. Nawet zrobiłam dziś ładne zdjęcia, ale aparat postanowił zrobić mi psikusa i wstawił brzydką datę na każdym zdjęciu ;c
Czy tylko ja ostatnio tak bardzo uzależniam się od muzyki? ;o

2 komentarze:

  1. What's up, after reading this awesome paragraph
    i am also happy to share my knowledge here with mates.

    Also visit my weblog; Quest Bars

    OdpowiedzUsuń
  2. I like the valuable info you provide in your articles. I will bookmark your weblog and check again here
    frequently. I am quite certain I will learn plenty of new stuff
    right here! Good luck for the next!

    My web page: quest bars

    OdpowiedzUsuń