18 lutego 2014

Nie rób nic, zdobądź wszystko

Cześć ^^
Haha jestem z siebie dumna. Wyobraźcie sobie, że polonistka oddała dziś sprawdziany. Nie przygotowywałam się do niego, ani trochę. Lekko byłam przerażona kiedy powiedziała "No to teraz rozdam sprawdziany." Wszyscy dookoła dostali 3-4, a mojej oceny jeszcze nie odczytała. Napięcie rosło. Kiedy okazało się, że mam 4. Przeliczyłam punkty i coś mi się nie zgadzało. I rzeczywiście jedno zadanie nie było w ogóle punktowane. Skończyło się na tym, że mam 5- i jestem z siebie szczerze zadowolona C;

Dziś dzień zdjęć klasowych. Ile było przy tym śmiechu. "Oprzyj ręce o koleżankę.", "Tak, dobrze. Wysuńcie trochę nogi do przodu.", "Usiądź bokiem. Ale bokiem, nie prosto." Ahahahha. Znam tego fotografa z podstawówki. Wtedy był jeszcze nie doświadczony i próbował nam robić zdjęcia z zakrytym obiektywem >.< Pewnie znowu wyglądam na wszystkich jak dzikusek ;-; Poza tym ja nie rozumiem czemu wszystkie tła do fotografii są takie nijakie :c

Tym razem żelki. Wykonane z innego materiału niż modelina. Trzeba w końcu próbować nowych rzeczy :3


A ja pędzę dalej  uczyć się do klasówki z angielskiego.

1 komentarz:

  1. Thanks diet plans for women to lose weight, dietplansforwomentoloseweightfast.com, my father who informed me about this blog, this web
    site is in fact amazing.

    OdpowiedzUsuń