23 lutego 2014

Pracowity weekend

Hej, hej, hej !
Jest prawie dwunasta, więc całkiem odpowiednia pora na pisanie posta ;3
Pracowity weekend rozpoczęty. Popołudnie spędziłam w miłym towarzystwie co samo w sobie jest małym sukcesem. Poza tym "zwiedziłam" galerię handlową<od patrzenia na ceny bez rabatów aż głowa bolała, więc wyszłam z prawie pustymi łapkami ;c >, zjadłam niezdrowego ale jakże smacznego fast fooda <nie bierzcie ze mnie przykładu fast foody to samo zło>, wypiłam mrożoną czekoladę <nawet jak będę gruba to było warto ;D > i oczywiście zakupiłam dwa arkusze prześlicznych naklejek<wprost je ubustwiam>. Cóż chcieć więcej. Pracowite to może do końca nie było ale jak bardzo przyjemne. Po powrocie zabrałam się do lepienia. Efekty zobaczycie jakoś jutro, a dziś roladki ulepione również niedawno.



1 komentarz:

  1. Hi there to all, how is all, I think every one is getting more from this web site, and your views are nice in favor of new people.


    Here is my page quest bars

    OdpowiedzUsuń