26 lutego 2014

Nudny dzień

Haj!
Dzisiaj był tak okropnie nudny dzień, że ojej. Dodatkowo Pani Geograf postanowiła dorzucić swoje trzy grosze i zapytać mnie. Rzeki to jednak nie taki prosty temat jakby się wydawało. Lejkowate i deltowate ujścia, doliny V-kształtne. Mój szósty zmysł to wyczuł jeszcze przed lekcją i skłonil mnie do powtórzenia tematu. Dzięki temu dostałam 4-<to chyba nie taki zły wynik ;D>. Po powrocie do domu byłam zmęczona i przeleżałam dużą część dnia oglądając Karolqa. Jest on ostatnio moim faworytem pośród jutuberów-gejmerów. Kiedy wzięłam się już za lekcje okazało się, że jest już dość późno i prawdopodobnie posiedzę nad nimi do pierwszej. Taki trochę smutnawy i nudnawy<to chyba przez pogodę> dzień. Znalazłam na szczęście chwilkę odprężenia co dało mi ogrom siły na pisanie między innymi języka niemieckiego. Szczerze mówiąc bardzo go nie lubię i sprawia mi on lekkie trudności. Wymowa tych dziwnych słów, rodzajniki określone i nieokreślone. A fuj.
Ist das eine Schultasche? Oh, nein! Das ist keine Schultasche. Das ist ein Mappchen.- Czy to jest plecak? Oh, nie! To nie jest plecak. To jest piornik.

Przynajmniej potrafię to przetłumaczyć^^

A teraz gwóźdź programu- mini lodziki. Są naprawdę malutkie i męczyłam się troszkę nad tym jak zrobić im rożki. Efekt jest według mnie zadowalający.

1 komentarz:

  1. Hi! I understand this is kind of off-topic however I
    needed to ask. Does operating a well-established website like yours
    require a massive amount work? I am brand new to blogging however I do write in my journal everyday.
    I'd like to start a blog so I will be able to share my own experience and thoughts online.
    Please let me know if you have any kind of suggestions or tips for
    new aspiring bloggers. Appreciate it!

    my homepage free music downloads

    OdpowiedzUsuń